שולחנות לגינה מעץ

ריהוט לפרגולה וריהוט גן, הינו גולת הכותרת של הרבה ישראלים האוהבים לארח בגינתם הפרטית או במרפסת הרחבה שממנה הם נהנים בימי האביב והקיץ. כאשר בוחרים ריהוט גן, הבחירה של הרבה תהיה שולחנות לגינה מעץ, היות ומראם כפרי וחמים יותר והמשיכה שלנו לחומרים טבעיים עלתה בשנים האחרונות. הרבה יעדיפו את המראה החם של העץ, על פני ריהוט מתכת שמקנה הרגשה של קור. בכל גינה, ישנו שטח המוקצה לישיבה, ניתן למצוא מערכת ישיבה נוחה ומפנקת או מערכת של שולחן עם כסאות לאכילה יחד, כאשר אנו מזמינים את האורחים לצהריים או לארוחת ערב בחצר ביתנו. גם אלמנטים נוספים בגינה, כגון דקים או פרגולה מעץ, מקנים לנו את הבחירה הטבעית של ריהוט גן, הבנוי מחומרי גלם טבעיים כגון סוגי העץ השונים.

שולחנות לגינה מעץ

לשדר את הסגנון הרצוי לכם בגינה

זו הכוונה, כאשר אנו בוחרים בריהוט גן. ניתן לרכוש מערכת ישיבה בחלקים שונים ולהתאים שולחנות לגינה מעץ, כך שהמראה יהיה מיוחד בחירת סוג העץ הינה חשובה שכן, ישנם סוגי עץ שמחזיקים מעמד למשך שנים רבות ועמידים לתנאי מזג האוויר, כגון חום או רטיבות, מה שמאפיין את מזג האוויר בישראל. מדובר על סגנון איכותי, היות וההרגשה של חומרי גלם העשויים מפלסטיק או מתכת, תהיה שונה לחלוטין מהרגשה של ריהוט גן העשוי מעץ. אנשים רבים, מודעים לתחזוקה של ריהוט גן מעץ, אך בכל זאת אינם מוותרים על ההרגשה הכפרית והנעימה של ישיבה ברהיטים מסוג זה.

ההבדל במחירים של שולחנות עץ למול חומרי גלם אחרים

ישנו הבדל רב, ביען חומרי גלם טבעיים כמו שולחנות לגינה מעץ לבין אלה העשויים מפלסטיק או מתכת. גם בחומר גלם טבעי כמו עץ, בחירה מושכלת בין סוגי העץ השונים, תגרום להבדל גדול. הכוונה היא לבחירה של עץ שיתאים כגון עץ הטיק שהוא חזק ומחזיק מעמד לשנים ארוכות. בהרבה מקרים, אנשים רבים, יעדיפו להוציא יותר על ריהוט גן העשוי מחומר גלם איכותי כגון עץ שיהיה עמיד הרבה יותר לתנאי מזג האוויר ולשחיקה, מאשר סוגי עץ אחרים. כדאי, כי יהיה לכם כמה שיותר ידע לגבי סוגי העץ, לפני שתתחילו בחיפוש של שולחן גינה אידיאלי.