ריהוט וינטאג' כפרי לעיצוב הגינה

לצד כל הצמחים והחיפויים של הגינה, יש לדאוג גם לריהוט שיתרים  לסגנון שלה. ריהוט היא תוספת חשובה מאוד לכל גינה ולכן, חשוב לבחור באופן מושכל את הריהוט שיתאים לנו. יש כאלה שמעצבים את גינתם עם פסלים בסגנון עתיק , כך שמן הסתם, מתבקש לרכוש לאותה הגינה, ריהוט וינטאג' כפרי לעיצוב הגינה. ניתן לארח אנשים לאירועים משפחתיים וליהנות מהריהוט והגינה עצמה. לרוב, בימי הקיץ, אנו נוהגים לארח את החברים ובני המשפחה, כך שהגינה היא ההמשך של הסלון שלנו, או שנקרא לה בעצם "סלון קיצי". גם אלמנטים נוספים לגינה, עשויים להועיל לעיצובה ולתרום לאווירה קסומה. אם ראיתם ארגז עתיק מעץ, תוכלו למצוא לו פינה מתאימה.

ריהוט וינטאג' כפרי לעיצוב הגינה

אלמנטים שיתאימו גם לריהוט וינטג' בגינה

ניתן למצוא אלמנטים או להוסיף אותם, כגון: עמודים עתיקים כתוספת לפרגולה, פסלי שיש מזרקות עם פסלים עתיקים. לא כל ריהוט וינטאג' כפרי לעיצוב הגינהיכול להתאים לכל גינה. מדובר על סגנון ואופי מיוחד של גינה. אם אתם מעוניינים למצוא פריטי ריהוט מיוחדים אלה, תוכלו לחפש בחנויות מיוחדות המוכרות פריטים עתיקים או מפעלים או חנויות מפעל שמייצרים ריהוט בסגנון וינטג' כפרי. סגנון זה, הפך להיות אהוד על פני הישראלים והם אימצו אותו בחום, בגלל המראה הביתי שהוא יוצר. גם סגנון פרובנס, המגיע אלינו מכפריה של צרפת הרחוקה, אומץ בחום בקרב רבים מאתנו. מדובר על עתץ מלא הצבוע בגוונים בהירים מיוחדים, פיתוחים מיוחדים וריפוד נוח בסגנון הכפרים המיוחדים של אירופה.

לקצור מחמאות- בזכות פינת ישיבה בסגנון וינטג' לגינה

מבחינת נזקי מזג האוויר, יש לוודא, כי העץ ממנו עשוי ריהוט וינטאג' כפרי לעיצוב הגינהיהיה חזק דיו. העץ הטוב והחזק ביותר, אך גם היקר ביותר הינו עץ טיק שמחזיק מעמד לשנים. אז אם כבר אתם משקיעים בעיצוב הגינה ובריהוט שלה, כדאי כבר ללכת על מוצרים איכותיים העשויים מחומרי גלם איכותיים, כך שיחזיקו מעמד ויקנו תמיד מראה רענו של מערכת ישיבה כפרית בסגנון הוינטג', שנרכשה לא מזמן. ניתן להוסיף גם ספסלי עץ בסגנון ווינטג', למראה מושלם של הגינה.