פרגולות - פתרון הצללה דקורטיבי לגינה

פתרונות הצללה אלו משמשים מרפסות, מרפסות שמש, גינות, גני אירועים, ומבואות כניסה לבית על מנת להגן על דלתות ושערים מפני החלדה ושחיקה. פרגולות משמשות גם מתחמים גדולים המבקשים לארח בתוכם מספר אטרקציות כמו גינת נוי ובריכת שחייה. במקרים אלו, פרגולות מסייעות ביצירת צל, גידול טוב יותר של הגידולים החקלאיים ויצירת תשתית בילוי חוץ נאותה. כמובן שפרגולות אינן רק רכיבי הצללה פונקציונליים אלא גם מעוצבים. יש להן השפעה רבה על הנעשה בחוץ, ועל כן כשבוחרים אותן חשוב מאד להתייחס לאיך שהן נראות, ולא רק למידת התאמתן לחצר מבחינה מעשית.

 

 
פרגולות פתרון הצללה דקורטיבי
 
 
 

בחירת פרגולות מעוצבות – כך תעשו את זה נכון

את הבחירה אנו ממליצים לבצע באמצעות הדמיה ממוחשבת. באמצעותה כל אחד ואחת מכם/ן יוכל לבחור את הפרגולה המושלמת עבורו, ועבור ביתו. יש להתייצב במקום בו היא עתידה להיות מותקנת ולהשוות את העיצוב שלו עם עיצוב הפרגולה שעיניכם רואות מבעד למסך המחשב. יש לתת את הדעת גם לצבע הפרגולה וגם לצורה שלה, וכמובן להתייחס גם לגודל שלה לא לצרכי מדידות מעשיות אלא לצורך הסתכלות חזותית: גם אם במדידות הרשמיות של חברת הפרגולות – אחת מהן תימצא אפשרית להתקנה, אין זה אומר שהיא תיראה טוב בחצר. בחצר קטנה חשוב לבחור פרגולה עם פרזולים ועמודים דקים ובחצר גדול - הפרגולה עם החלקים העבים היא זו שהעיצוב שלה יעבוד.

אששו את בחירתכם מול נציגי חברת פרגולות

נציגים אלו יעשו מדידות בחצרכם ויאששו או יפריכו את התאמתה של הפרגולה שביקשתם להתקין בה – אליה. במידה והיא לא תתאים, ימליצו אנשי המדידות על פרגולה דומה בעיצוב ושונה במידות על מנת שניתן יהיה להגשים את חזונכם כמעצבי החצר שלכם. בכך, תשמור החברה על מקצועיות ובטיחות וגם תספק את ההתקן שביקשתם מבחינת מראהו החזותי.

פרגולות של פרגוטופ – תחכום ועיצוב

הפרגולות של פרגוטופ הן פרגולות מתכווננות, עם תריסים שניתן לפתוח, לסגור את להשאיר פתוחים בזווית מווסתת לבחירתכם. ההתקנים עשויים אלומיניום וצבועים אלומיניום טבעי, שחור, צבע עץ ויש אפילו דגם לבן. בחרו בפרגולה אשר ניכרת כמתאימה ביותר לחצרכם. ניתן להזמין את נציגי פרגו טופ למדידות על מנת שיאששו את בחירתכם, ואם היא תקפה – הם ידאגו לשווק לכם את הפרגולה במחיר אטרקטיבי, הכולל גם התקנה.