עיצוב חלונות בפרופיל בלגי

יש לכם חלונות? הידעתם כי ניתן לעצבם בפרופיל בלגי בלי לעקור את הזגוגית הקיימת? הידעתם כי חלון רב שכבתי הוא הטרנד החדש? כאשר אתם מציגים לנו בית עם חלון רגיל, אנו נוכל לעצב עבורכם שלל של פתרונות לשילוב הפרופיל הבלגי מנבלי לוותר על חלונכם הקיים. כך תעשו זאת נכון, ובהתאמה מלאה לצרכים התפעוליים שלכם.
 
שכבת זגוגית נוספת לזו הקיימת
 
השכבה הנוספת יכולה להיות מופעלת בדומה לזו הקיימת או שונה ממנה. במקרה של חלון פתיחה לא ניתן לבנות חלון שדומה לו, אלא רק שונה ממנו: אין בית ובו 2 זגוגיות פתיחה כי מערכת צירים לחלון יש רק אחת. לעומת זאת, כאשר יש לכם חלון הזזה, כן ניתן להתקין במקביל אליו עוד חלון הזזה, הפעם בפורמט בלגי, או להתקין מאחוריו, בחלק של פנים הבית חלון פתיחה בלגי שישמש להגנה כפולה.
 
עיצוב חלונות בפרופיל בלגי
 
עיצוב הזגוגית החדשה והפרופיל הנלווה לה בהתאם לחלון הקודם
 
מעצב הפנים יתרשם מעיצוב החלון הקיים שלכם וימליץ על מספר דרכים לשלבו עם חלון אחר בעל זגוגית בלגית ועבודות אלומיניום. שיטה מספר אחד מסתמכת על דמיון לחלון הקודם. הפרופיל הקודם היה לבן והזגוגית חלקה, ללא התזת חול? ככה ייראה גם החלון הבלגי שלכם, רק בצורה הנדסית של חלון בלגי המחולק לסגמנטים של זכוכית. הגישה השנייה היא שימוש בהנגדה על מנת ליצור עיצוב: המעצב מתרשם שהחלון שלכם לבן עם זגוגית חלקה, ולכן הוא יחליט גם בחלון הבלגי להשאיר אותה חלקה ולא לשים עליה התזת חול, אבל את הפרופיל הוא ימליץ לצבוע לשחור. מתי זה יקרה? כאשר המעצב יזהה קונסיסטנטיות בה יש שימוש במוטיב הזה בחדר: שחור מול לבן. בהיעדרה, מוטב לדגול בגישה הראשונה, בה מעצבים על פי המראה של החלון הקיים, ולא במנוגד לו.
 
כל חלון ילווה ברכיבי פרזול לסגירה ונצירה
 
במקרה של חלון הזזה תתקבל ידית שהיא גם נצרה על קפיץ. במקרה של חלון פתיחה תתקבל ידית נשיאה עם לשונית מתכת של 1-2 ס"מ שנועלת את החלון בהיכנסה למגרעת הייעודית שלה.
 
צרו קשר עם חברת עיצוב חלונות בפרופיל בלגי למציאת הפרופיל הבלגי המתאים ביותר לחלונכם!