משטחים בהתקנה עליונה

מעוניינים לבלות במטבח חדיש ומהודר שיגרום לכם להתרגש בכל פעם שתכנסו אליו? זקוקים לשדרוג שיעשה מהמטבח שלכם חדר עיבוד מזון מודרני באווירה מטאלית מיוחדת?  במטבחים, הכל מתחיל ונגמר במשטחים, כלומר בעמדות של הכיריים והכיור מעל הארונות. כאן, תוכלו להיחשף לעמדות מטבח מעוצבות אשר יעשו לכם חשק לבלות זמן איכות לא מועט במטבח.

מבנה המשטח מספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל עבודה יעילה ומספקת במטבח

המשטח בנוי מעל הארון, ולא עליו במדויק. הוא מוגבה ממנו מרחק של 6 מ"מ. בשל כך, הוא מוגדר משטח בהתקנה עליונה. ניתן לבחור בין 2 סוגי דגמים: עם כיריים בלבד, או כיריים וכיור. משטחים בהתקנה עליונה עם כיור כוללים כיריים וכיור. ניתן לבחור משטחים יוקרתיים בהתקנה עליונה בהם ישנם גם כיריים גז וגם כיריים אינדוקציה, או כיריים גז בלבד. במקרה האחרון, תקבלו פלטפורמת כיריים עם יותר להבות. בדגמים שלא כוללים כיור מקבלים כיריים גז 4-5 להבות. בדגמים של ה- 4 להבות בלבד, ניתן לבחור בין כיריים אינדוקציה לבין גריל פחמים בסמוך להם. העיצוב של כל משטחי המטבח מלוטש, בעל גוון מטאלי, ומשדר מודרניזם, עכשוויות ועוצמה.

משטח יוקרתי למטבח

כשעוצמה פוגשת יעילות – בואו להכיר מקרוב את המשטחים החדשים

משטחים בהתקנה עליונה מספקים למשתמש חוויה ייחודית. הוא נהנה מבישול ועיבוד מזון קל ויעיל. המכשירים שעל המשטח מצוידים בנורות חיווי לפיהן ניתן לדעת מהי עוצמת החימום בכל רגע נתון. תפעול הכיריים, הברזים ומכשיר החימום האינדוקטיבי החדש קל, פשוט ומאפשר לכל אחד להתמודד עם אתגר הכנת המזון בקלות רבה.

תותחני מטבחים משדרגים לכם את משטחי המטבח

בחברת תותחני מטבחים תוכלו לגלות עולם חדש של משטחים יוקרתיים למטבח בהתקנה עליונה. הם יצרו מרחב דקורטיבי שונה בתכלית ממה שהכרתם. חימום מזון, שטיפת כלים ועבודת-מטבח על כל רבדיה יהיו פשוטים מתמיד ויצרו עבורכם סיפוק רב בכל פעם. אם אתם מעוניינים לשדרג את עיצוב המטבח, להתרגש בכל פעם שאתם נכנסים אליו ולגבש בו פלטפורמת עבודה חכמה וחסרת מעצורים, המומחים שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם, לסייע בהתאמת משטח מעוצב בהתקנה עליונה ובגיבושו הסופי לקראת הצבתו. נציגי החברה יטמיעו אותו עבורכם בארון המטבח.