המדריך המקוצר לבחירת שער לגינה

במדריך שלפנייך תוכל למצוא את הדרך לבחירת שער ביתי. שער לבית, בין אם הוא משמש להולכי רגל, ובין אם הוא משמש לחנייה, הוא שער שצריך להתאים לעיצוב הבית, לספק מהירות פתיחה חשמלית ראויה, לא מהירה מדי ולא אטית מדי, וכן להתאים גם לסוג הסביבה בה אתה מתגורר וחי את שגרת חייך.

התאימו את השער לעיצוב הבית

עיצוב הבית שלכם נוסח, ככל הנראה, בידי אדריכל או מעצב בתים. גם אם לא כך היו פני הדברים, והעיצוב נקבע על ידיכם כרוכשי הבית, מומלץ להביא מומחה עיצוב כדי שיסייע לבחור את השער הנחשק ביותר עבור עיצוב קירותיו החיצוניים של הבית. העיצוב דומה מאד לעיצוב גו הבית. אם, למשל, מדובר בבית כפרי או בעיצוב עתיק, כנראה ששער חום מעץ או דמוי עץ יעשה את העבודה, אך לא בהכרח.

קבעו מה תהיה סוג הפתיחה של השער

אם אתם גרים ברחוב צר, רוב הסיכויים שלא ניתן יהיה לבחור בשער עם כנפיים. בוודאי שלא בשער חד כנפי ארוך אבל גם שער דו כנפי עם זוג כנפיים בינוניות באורכן לא יהיה ישים בהכרח. הזמינו מודדים מקצועיים לשטח שיבחנו עד כמה אתם פולשים לשטח הציבורי ויפסקו לגבי טיבהּ של בחירה זו. מומלץ לערב גם גורמים במחלקת ההנדסה בעירייה (למשל מודדים מטעמה) שיסייעו לכם לקבוע זאת. אופני פתיחה מומלצים אחרים לשערים: כנף עליונה, דלתות הזזה חשמליות, או שער הידראולי שגם עולה למעלה וגם זז מעט קדימה.

רכשו את מנוע השער המתאים

בפתיחת דברינו, דיברנו על הצורך שלכם שהשער לא יהיה אטי מדי. כעת, זו העת להרחיב למה על פי חוק אסור לו להיות מהיר מאד. שער מהיר מאד הוא שער שלא ניתן לעצור בכוח הזרוע. על פי תקנות מכון התקנים, זה אסור ובלתי תקני. שער תקני הוא רק שער שאדם מסוגל לעצור בידיו החשופות. לכן, בחנות שערים אחראית ומנוסה, מראש לא יתנו לכם לבחור כל מנוע, אלא רק מנועים שהולכים עם אותו שער על פי עקרון זה. יחד עם זאת, זו חובתכם לוודא זאת, על מנת שלא תיתקעו עם מוצר לא תקני המסכן עוברי אורח.

למידע נוסף אודות שער לבית היכנסו לגדרות התרשמו, ותבחרו לביתכם שער מושלם !