דלתות מעוצבות לבית משודרג

בחירת דלתות מעוצבות היא אחת המשימות החשובות לשדרוגו העיצובי של הבית. בין אם מדובר בדלת כניסה, ובין אם מדובר בדלת פנים, מוסכם שהתקנים אלו הם מרכזיים בחלל הבית, ולכן חשוב מאד לשקוד על בחירתם, ולא להניח שהמטרה היא בקרה בלבד. בעבר, הנורמה הייתה לבחור דלתות שנראו לנו מעוצבות ברמת המוצר, מבלי להתייחס לעיצוב הבית, והתוצאה הייתה – תמונות של בתים ללא קשר בין נדבך אחד למשנהו. התודעה הציבורית בנושא העיצוב הביתי עלתה מאד בשנים האחרונות, ולכן מומלץ שלא להקל בכך ראש, אלא לתכנן מראש איזו דלת אתם רוצים בכל פתח בבית, מהכניסה ועד אחרון החדרים: מה יהיה הצבע שלה, באיזו צורה הדלת תהיה, כיצד ייראו המשקופים, וכיצד ייראו ידיות הפתיחה/ההזזה.
 
 
 
דלתות מעוצבות לבית משודרג
 
 
 
הכל מתחיל בהתייעצות עם מומחים
 
בשונה מהמון תחומים אחרים בחיים, כמו רפואה או מחשוב, בתחום כמו דלתות הבית קל מאד לזהות מי הם המומחים: אלו שבאתרי האינטרנט שלהם מופיעים הכי הרבה דגמים מעוצבים, אלו שאינם מתייחסים לדלת שלהם כמוצר סגור, אלא מאפשרים לכם לשנות כל דגם שייבחר בהתאם לצרכים שלכם בדירה, וכד'. מה שנעשה בפורטלים או בחנויות הפרונטליות הוא תמונת ראי של רמת המקצועיות: במקומות בהם אין הרבה מקום לשינוי, והמגוון קטן, וברובו לא מוצא חן בעיניכם, סביר שגם רמת השירות והתחזוקה שתקבלו בהמשך לא יהיו מהמשובחות. לכן, בדרך כלל בחנויות בהן יש הרבה סוגים של דלתות, במבחר עיצובים, יימצאו גם יועצי הדלתות האמינים ביותר, ויינתן שירות נדרש כאשר תזדקקו לו (למשל כאשר הדלת תונמך או תצא מכיוון).
 
המעצבים בחנות אינם תחליף לתכנון אישי של הדלתות: כך תעשו זאת נכוחה
 
בכל מקום בבית יש לבחור צבע לדלת, ולאחר מכן לדון בצורה שלה, כולל בצורות פנים כמו חלונות על הדלת, גילופים אומנותיים וכד'. לאחר מכן, יש לבחור צבע וצורה למשקוף, וצבע וצורה לידית הדלת. גם בחירות אלו צריכות להיעשות בהתאם למה שאתם רואים בחדרי הבית, תוך התחשבות קודם כל בכך, ורק אחר כך בשביעות רצונכם האישית מהדלת. טעות נפוצה היא לבוא ישר לחנות, בלי לבדוק את הבית, ולבחור דלת שלטעמכם מעוצבת בצורה ססגונית. אם היא לא מתאימה לעיצוב הבית, אין בעיצוב שלה הרבה כדי לתרום לפרמטר זה.
 
לפני רכישה של דלתות מעוצבות לבית תחשבו על גלרית פנדור אצלך בבית. דלתות איכותיות ומעוצבות, במחירים מיוחדים.