דלתות כניסה מעוצבות ליצירת הבית המושלם

כאשר הבית שלכם מעוצב אתם נהנים ממגוון עצום של יתרונות, אבל ההגעה לשם אינה קלה ואינה מאד מובנת מאליה. כאשר אתם גרים עם בנות או בני זוג, הלבטים רבים והדרך לעיצוב מושלם אינה קלה. ברם, בחירת דלת כניסה ראויה מקלה מאד את הדרך לפסגת העיצוב. מה שעליכם לעשות הוא להחליט מה תהיה הזהות העיצובית של הבית ובהתאם לכך לבחור את הדלת הראויה. משם, הליך העיצוב הביתי ייוותר פשוט, יעיל וחלק הרבה יותר בהשוואה להווה.

תחילה, קבעו האם הדלת תהיה מבריקה או מט

הקביעה הזו קלה מאד ליישום, משום שהיא מתבססת על התאורה הטבעית. חצר בית אשר שמש יוקדת חודרת אליה מצריכה דלת מט לריסון התאורה הטבעית. גם אם התקנתם פרגולה, הדלת המבריקה עדיין צפויה להחזיר אור. לעומת זאת, כאשר הסביבה מוצלת או חשוכה מעט, כדאי לבחור בדלת מבריקה מהסיבה ההופכית.

עיצוב דלת כניסה

כעת, קבעו מה יהיו הצורות של המשקופים והידית

קביעה זו נעשית בהתאם לצביון העיצוב של הבית. בית כפרי בדרך כלל יתבסס על צורה עגולה, ולכן על אף שהדלת בסופו של דבר תהיה מלבנית, הרכיבים הללו יהיו עגולים בשביל ליצור את ההדגשה הכפרית הנדרשת. לעומת זאת, כאשר מדובר על בית בורגני, האלמנטים הללו צריכים להיות מלבניים או מרובעים. במשקופים מומלץ לשקול לרכוש דגם מדורג, עם 2-3 סטים של מלבנים בסגנון יווני.

גיבוש בחירת הצבע ייעשה בהתאם לשאיפה לעיצוב מודרני

דלת אשר לה עיצוב עתיק וינטאג' תצריך צבעים חמים כמו חום, אדום, צהוב או כתום. לעומת זאת, כאשר מדובר על עיצוב מודרני בסגנון הייטק יהיה צורך בשילוב צבעים קרים כמו לבן, כחול, ירוק, אופווייט וכד'. בדרך זו אתם מגבשים בביתכם דלת אשר לה עיצוב מודרני או עתיק לבחירתכם.

רב מגן דלתות – עולם שלם של יצירת מרחב ביתי מעוצב

ברב מגן דלתות מספקים דלתות ביטחון איכותיות במגוון עיצובים. לרשותנו דלתות עם  חלונות שקופים, דלתות עם ידיות עגולות בסגנון כפרי, דלתות בצבעים מטליים ודלתות בעלות צבעים חמים בסגנון וינטאג'. החברה תספק לכם דלתות כניסה מעוצבות בהתאם להזמנה, ולאחר שייערכו מדידות בבתיכם על ידי מומחים מאתנו אשר יפנו אתכם אל הדגמים הרלוונטיים לבחירה.