דלתות פתיחה בעיצוב ברזל   

דלתות הכניסה מהווים את כרטיס הכניסה לבית שלכם. הדבר הראשון  שיתקל ,כל אחד שמגיע אליכם לביקור- תהיה הדלת. דלתות ישנות או מוזנחות בעלות מראה מקולף, יקנו רושם רע למי שנכנס לבית. ניתן לחדש את הדלתות אך אם אתם מעוניינים בהחלפת הדלת, ניתן למצוא דלתות פתיחה בעיצוב ברזל  שמראן אינו נופל על דלתות מעץ מעוצבות בעיצוב מרהיב. דלתות הפלדה הן אל חלד, אטומות מפני רעשים ומבודדות מקור וחום. יש להשקיע מחשבה רבה בבטיחות הדלת, במיוחד כאשר מדובר על דלת כניסה שמגנה על הבית מפני פורצים או אנשים שאינם רצויים בו. דלתות העשויות ברזל, תהיינה מסיבות ובעלות נוכחות רבה יותר. אפשר למצוא בגוונים שונים, כך שיתאימו לעיצוב ולגוון החלונות בבית.

דלתות פתיחה בעיצוב ברזל

צוהרי ברזל בדלתות הפתיחה

גם דלתות פלדלת הן  דלתות פתיחה בעיצוב ברזל, בקולקצית למינטו ניתן למצוא דגמים רבים של דלתות מסוג זה בעיצובים מרהיבים, כמו דלתות כפולות, יחידות, דלת וחצי ועוד. ניתן למצוא צוהרי ברזל בשילוב זכוכית, דלתות במראה כעפרי או עתיק בפרזול אמנותי ועוד. ישנן דלתות עם חיתוכים העשויים ברזל ועוד. אמנם דלתות העשויות פלדה הן יקרות יותר, אך מחזיקות מעמד למשך שנים רבות. שילובים של חומרי גלם, מקנים לדלתות הפלדה, עיצוב מיוחד. מי שמעוניין, יוכל להזמין דלת ברזל בעיצוב אישי, כך שהדלת שלו תהיה ייחודית  ולא יראו עיצוב זה באף בית. יש אנשים שיודעים כיצד להתאים ולתכנן דלת שתהיה מותאמת לעיצוב הבית.  

רכישה של דלתות ברזל

יש לרכוש  דלתות פתיחה בעיצוב ברזל  רק בחברות המייצרות דלתות אל, כך שהדלתות תהיינה איכותיותותהיה אחריות של זמן רב על הדלת. מדובר בסכום לא מבוטל של דלתות  שי לוודא, כי מתקין מורשה, יתקין לכם את הדלת, היות ודיוק של התקנת הדלת חשובה לפתיחה וסגירה באופן חלק וללא תקלות. רוב החברות שמייצרות דלתות, שולחות מטעמן מתקין מטעמם, אך חשוב לשאול, אם זה כלול במחיר או שיש לשלם תוספת על ההתקנה. טווח המחירים של דלתות הפלדה הוא שונה ויש לבצע סקר שוק בכמה חברות, בטרם תחליטו אצל מי כדאי להזמין.