בריכות שחיה ביתיות במחיר משתלם

בריכות השחייה הביתיות כיום מהוות מוצר נפוץ יותר מאשר בשנות התשעים והשמונים. בתקופה זו, רק מתי מעט יכלו להרשות לעצמם בריכות שחיה, ובשוק התחולל תהליך פלאי: חלק ניכר מהציבור ראה במוצר – מוצר מנוכר, וחלק קטן ממנו גם הבין למה. משלמים יותר חשבון מים, יותר על חומרי ניקיון, ויש לזה מחיר. מטעמים אלו - נסוג הלקוח הממוצע מקניית בריכה עבור ביתו גם אם היה מדובר בלקוח עמיד ואף למעלה מכך. בשל כך שהבריכות לא צברו עודף פופולריות, כוח השוק גרם להורדת מחיריהן בישראל. כיום, ניתן בהחלט לזהות תנודתיות חיובית לכיוון רכישת בריכות השחייה, שמתחילות שוב למלא את הבתים, והמחירים עולים וצפויים להאמיר בקרוב. על מנת להכין אתכם לימים הללו, נספק לכם קצת עצות לרכישת בריכות במחיר משתלם.
 
העדיפו בריכת שחיה מפיברגלס
 
פיברגלס אינו מתחמם, ואינו מתבלה, ובשונה מרכיבי שיש אחרים לבריכה כמו טרמופלסט הוא אינו נחשב יקר לייצור, מה שיוצר תנאי סף למכירתו, שלא היו נוצרים לבריכת טרמופלסט. לכן, בריכת פיברגלס היא גם זולה וגם משתלמת משום שבאופן מעשי הפיברגלס אינו בעל חסרונות, ההיפך הוא הנכון: זהו חומר עמיד, לא צובר חום, מאפשר דריכה עליו גם בחודשי הקיץ הלוהטים בלי לקבל כווייה, וחשוב מכל אלו - קל מאד לתחזוקה, ניקיון וחיטוי.
 
מדדו ובואו מראש עם הגודל של בריכת השחייה שלכם לחנות
 
המדידה צריכה להתבצע בדרך הבאה: ראשית כל - מדדו שטח קטן יחסית מהחצר, ואז - מדדו 1/3 מהשטח שמדדתם על מנת לקחת בחשבון גם את חדר המשאבות של הבריכה. כך, תיגשו לבריכות השחייה בחנות בצורה בוגרת, תוך שאתם יודעים מה מחירו האמתי של המקום שאתם צריכים לשלם. הדבר עדיף פי כמה על מצב בו הלקוח חושב שמידות הבריכה הן כל מה שנדרש לדעת, ואז הוא מגלה שהוא חייב גם בהתקנת חדר משאבות יקר וצפוף.
 
אביזרים נלווים לבריכה במחיר משתלם
 
כיסוי לבריכה בחורפים - עשוי דקים. דקים לדיפון מעטפת הבריכה. עמודי תאורה לבריכה. תאורת רצפה לבריכות השחייה עשויים לד, ולא מבוססים על להט.
 
למידע נוסף אודות חימום סולארי לבריכות ביתיות במחיר משתלם - צרו קשר עמנו ונעדכנכם בנושא זה!