ארונות בגדים לילדים

ארונות המשמשים ילדים צריכים להכיל מאפייני בטיחות לשימוש ילדים. כאלו הם בדיוק הארונות שלנו. זוגות הורים במשך לא מעט שנים פונים אלינו למציאת פתרונות אחסון אולטימטיביים לבגדי הילדים שלהם, מגיל טף ועד ילדים גדולים יחסית. הארונות שלנו גם מעוצבים לחדרי ילדים, ומותאמים להצבה בחדר בכל סגנון: עם קירות לבנים, עם קירות צבועים בצבע, עם קירות מודבקי טפטים ואפילו עבור קירות מחופים בחיפויי זכוכית ואבן.
 
ארונות בגדים לילד הבודד
 
מתאימים לחדר יחיד של ילד, או לחדר בו גרים 2 ילדים יחדיו. כאשר זה קורה, ניתן לקנות ארון שיכסה את כל רוחב הקיר, ולחלק אותו לפי ילדים. אפשרות נוספת היא לקנות 2 ארונות קטנים שכל אחד מהם יהיה בצד אחר של החדר. כך או כך, הארון לילד הבודד נחשב פשוט לאפיון ולבחירה באופן יחסי, וזאת משום שנדרשת תכולה מוגבלת של בגדים בלאו הכי, מה שדורש ארון לא גדול במיוחד, אשר ברוב החדרים יוכל שלא להעיב על שגרת הרווחה בחדר, כלומר – לא לגרום לעודף צפיפות.
 
ארונות בגדים לילדים
 
ארונות בגדים לחדרים מרובי ילדים
 
כאשר זהו המצב, נדרשת חלוקה בין הילדים בארון הבודד. אם ניתן לחצוב בקיר בחדר (מומחה ארונות מטעמנו ישמח לבדוק זאת עבורכם) ניתן להשקיע בקיר אחד שבו יוטמע הארון כולו. אם לא ניתן לחצוב, היינו ממליצים לכם על 2 שיטות אחסון: רכישת כוורת בגדים במקום ארון בגדים, וצביעתה בסרטונים צבעוניים שיזהו את שטחו של כל ילד בארון. שיטה שנייה היא לאחסן את הארון בחדר ארונות שייקבע בסמוך לחדר בו ישנים הילדים. כך או כך, מדובר במשימת התאמה לא פשוטה כלל, וכאן הבאנו לכם דוגמאות על קצה המזלג של ארונות בגדים לילדים בחדר רווי כך שהדוחק והצפיפות יורגשו כמה שפחות, אם בכלל.
 
כשאתם רוכשים ארונות בגדים לילדים מאתנו אתם מקבלים
 
תעודת אחריות לכל ארון, עבודת מעצבים מוגמרת ועשויה מחומרי בוטיק חזקים ועמידים למשך שנים רבות, ארון שהוא 100% בטוח לשימוש ילדים, ללא חלקים חדים. פתיחה נוחה, ונגישות ילדים לרוב חלקי הארון, בשל היותו בנוי בקונסטרוקציה נמוכה.
 
למידע נוסף אודות ארונות בגדים לילדים ומוצרים משלימים לחדר הילדים פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בבחירתם!