ארון הזזה - עיצוב ואיכות ללא פשרות

כאשר אתם מעוניינים לקנות ארון הזזה אתם עושים את הבחירה הנכונה ביותר לבית שלכם. מה שפתרו בעבר 3-4 ארונות פתיחה, ארון הזזה בודד פותר בדיוק באותה דרך. אם היה צורך בנפח אחסון בעל קיבולת מסוימת, היו נדרשים פי 4 יותר ארונות פתיחה מאשר ארונות הזזה. מדוע? משום שארון הזזה הוא ארון שמתאפיין באחד משני היתרונות: או שהוא מאד עמוק, ולכן מאפשר אחסון יחידני בהתקן אחד, או שהוא מאד גבוה ורחב עם ממד עומק צר, ומאפשר, לכן, לאחסן בנפח זהה. בארון פתיחה הממדים לא היו גדולים ולכן היו נדרשים כמה ממנו בשביל להשלים תכולת אחסון בחדר.

ארון הזזה מעוצב לחדר שינה

יתרונות נוספים של ארון הזזה

·         הוא יכול שלא לגרוע נפח בכלל אם ניתן לחצוב לפחות 60 ס"מ בקיר שלכם.

·         הוא יכול להופיע בגרסה מודפסת ובכך להחליף תמונות קיר.

·         הוא עשוי מזכוכית מחוסמת ועשוי לשמש כארון-מראה לטיפוח ואיפור.

·         בארון כמו זה שאוזכר לעיל (ארון מראה) ניתן להטמיע ספוטים ולשפר את התאורה בחדר.

ארון הזזה מעניק לבית בו הוא נמצא עיצוב שלא היה לו קודם, וגם יכולות אחסון שלא היו קיימות בו בעבר. ארון הזזה יוצא מהפרדיגמות הקיימות אל עבר החדשות, וגורם לדייר להבין שהוא יכול "להוציא" יותר מהתקן האחסון שלו, או לפחות יותר ממה שהוא "הוציא" ממנו בעבר. כאשר מדובר על ארון הזזה יש לו הרבה יותר מקום פנוי בבית והרבה יותר מקום אחסון בתוך הארון.

כיצד קובעים עיצוב עבור ארון הזזה

זו משימה מאתגרת אך ניתן לצלוח אותה בהצלחה יתרה אם נגשים לחנות המתמחה בעיצוב של ארונות הזזה. בחנות זו ישנה מחלקה לעיצוב פנים אשר תסייע לך לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר אודות עיצובו של ארון ההזזה. מובטח עיצוב שישתלב היטב בחדר ואף יגרום לו להיראות כסוויטה מלכותית. זו בדיוק התכונה של ארון ההזזה: להפוך את החדר לחגיגי ומפואר מאד.

כאשר אתם מפקידים את תכנון הארון שלכם בידיה של חברת א א ארונות - http://www.aaa-1234.com/ , החדר נמצא בידיים טובות, והארון שיהיה בו יהיה המעוצב ביותר האפשרי שניתן לשים בו, וליהנות ממראה אטרקטיבי ומלבב.